Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Αποστομωτική απάντηση Σωτήρη Μπακούρου στον Κατσίβελα


Κύριε Κατσίβελα, 
Πολλές φορές στις προεκλογικές περιόδους γινόμαστε υπερβολικοί και ενίοτε ξεφεύγουμε από τα καθιερωμένα επίπεδα του Πολιτικού Πολιτισμού. Οι δικές σας όμως αναφορές στο πρόσωπό μου κατά τις προεκλογικές σας ομιλίες πλησιάζουν, για να μην πω ξεπερνούν, τα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης και της πολιτικής αμετροέπειας. 
Είπατε ότι εγώ και ¨η παρέα μου¨ θέλαμε να κλείσουμε το κέντρο υγείας Γαργαλιάνων. 
Κύριε Κατσίβελα μαζί με τον τότε Δήμαρχο κύριο Μπουντά αγωνιστήκαμε για την λειτουργία του Κ.Υ. Γαργαλιάνων. Λυπάμαι, γιατί ο πληροφοριοδότης σας είναι τουλάχιστον αναξιόπιστος. Σας γνωρίζω ότι έχω αποχωρήσει από την θέση του Προέδρου του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας 12 χρόνια τώρα. 
Κύριε Κατσίβελα πρέπει να παραμείνετε αρκετές δεκαετίες διοικητής ΥΠΕ για να επαναφέρετε το Νοσοκομείο στο επίπεδο που λειτουργούσε επί προεδρίας μου. 
Η κοινωνία γνωρίζει πόσες ειδικότητες γιατρών υπήρχαν τότε και πόσες τώρα. Ξέρει επίσης πολύ καλά τι υποδομές δημιουργήθηκαν (μονάδα τεχνητού νεφρού, κτιριακές βελτιώσεις, κεντρική παροχή οξυγόνου κλπ). 
Σε τελική ανάλυση κριτής των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας είναι η κοινωνία που ζεί καθημερινά την υποβάθμιση της λειτουργίας του Νοσοκομείου. 
Είπατε επίσης, ότι έγιναν μυστικές συμφωνίες με τον κύριο Ανδρινόπουλο. 
Σας γνωρίζω ότι όποιες συμφωνίες έγιναν ήταν πάντα στο προσκήνιο και όχι στο παρασκήνιο. Καταλαβαίνω πώς για εσάς, οι συζητήσεις και η δυνατότητα συνεργασίας ανεξάρτητων συνδυασμών για το συμφέρων του Δήμου μας, είναι κάτι πρωτόγνωρο. 
Για εμάς η συζήτηση συνεργασίας ήταν απόφαση της αυτοδιοικητικής μας ομάδας ενώ εσείς για οποιαδήποτε συζήτηση συνεργασίας έπρεπε να πάρετε εκ νέου εντολή από τον εντολέα σας.
Κύριε Κατσίβελα στα 32 χρόνια που υπηρετώ την Τοπική Αυτοδιοίκηση προσπαθώ να κρατώ τις πολιτικές αντιπαραθέσεις σε ένα υψηλό επίπεδο Πολιτικού Πολιτισμού. Ουδέποτε έχω αναφερθεί σε προσωπικό επίπεδο για οποιονδήποτε πολιτικό μου αντίπαλο. 
Σας εύχομαι υγεία και δύναμη στην προσπάθεια σας. Ευελπιστώ στο Δημοτικό Συμβούλιο να αναδείξουμε καλύτερο επίπεδο πολιτικής συνεργασίας από αυτό της προεκλογικής περιόδου. 


Σωτήρης Μπακούρος